tisdag 19 maj 2009

vän med ozon (för tredje gången)

hur man än vrider och vänder på det

hur man affekteras vattenfall mytologi kinesiska muren

hur skulle det se ut om - nej, vänta lite. stryk

hur var din dag? jag åt två pannkakor

hur Sverige ser ut om femtio år: mer folk. mindre landmassa. nanostrukturer

hur vuxen är du egentligen?

hur långt är det här inlägget?

hur låter en ko? och andra googleträffar

hur vore det om - stryk inte - res dig upp - använd ögonen - fjärren var av så att - stryk inte - man tvingades sätta på - stryk INTE - teven ovanpå teven -

hurrrrrh huhuhuhurrhuhhrrr

hahahaha

det kom en ämbetsman och ringde på innan jag hann klä ut mig. ozon och jag har haft våra duster men jag tror faktiskt att vi slutit fred på riktigt nu, små, små glipor i molntäcket och tre hundra kvadratkilometer att ta av. det krävs mycket för att offra hela himlen, men inom rimlig tid torde vi nå en procentsats vi båda känner oss trygga med

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar